.

 جلسه شورای مرکزی بسیج اساتید و حلقه های صالحین و علمی با حضور دکتر مسلمین ریاست واحد یزد ، دکتر المدرسی مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی یزد ، حجت الاسلام خواجه پور رئیس دفتر فرهنگ اسلامی و جمعی از اعضای بسیج اساتید و حلقه های صالحین در سالن کنفرانس حوزه ریاست واحد یزد برگزار شد

 در این جلسه دکتر المدرسی مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی یزد گزارشی از چگونگی شکل گیری شورای عالی بسیج استان ، حلقه های صالحین و حلقه های علمی را ارائه و عملکرد حلقه های تشکیل شده را تشریح و ارزیابی نمود.

وی افزود : در حلقه های صالحین باید به گونه ای عمل شود که همه افراد و اعضای هیأت علمی مشارکت داشته باشند و تشکیلات سازی رابین اعضا پیاده نمایند ، همچنین لازم است در زمینه ارتقاء اخلاقی ، آموزشی و سیاسی برنامه ریزی شود تا انشاءا... بتوانیم برنامه های کلان و دوراندیشانه ریاست عالیه دانشگاه جناب آقای دکتر دانشجو را عملیاتی کنیم. دکتر المدرسی در مورد حلقه های علمی گفت : در تشکیل حلقه های علمی لازم است از نیروهایی استفاده شود که این نیروها آینده ساز و افرادی با پتانسیل بالا باشندو در این حلقه ها آموزش ببینند ،

وی همچنین از راه اندازی یک سایت جدید جهت بسیج اساتید دانشگاه خبر داد. در ادامه دکتر مسلمین ضمن گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر ، از آن به عنوان نقطه عطفی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قلمداد نمود و سالگرد ارتحال امام راحل را پیشاپیش تسلیت گفت.

وی در سخنرانی خود اظهار داشت : یکی از رویکردهای مهم ریاست دانشگاه آزاد اسلامی توجه به مسائل و مناسبتهای فرهنگی است که بخش عظیمی از این رویکرد را میتواند بسیج اساتید انجام دهد ، همچنین در خصوص فعالیتهای علمی و حمایتهای دانشگاه توضیحاتی را ارائه داد.

ریس  واحد یزد در پایان خاطر نشان کرد : اینگونه جلسات جهت هماهنگی و تعامل بیشتر بین ارکان بسیج اساتید لازم و ضروری بود و همت والاتری می طلبد و انشاءا.. اساتید و دانشجویان دکتری و ارشد بیش از پیش مشارکت داشته باشند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا